Friday, December 25, 2009

MERRY CHRISTMAS & A VERY HAPPY NEW YEAR


The One Outside The White House

The Patriot Would Like To Wish All Our Christian Readers A Merry Christmas And A Very Happy New Year. May The Best Of Health, Prosperity And Good Tidings Be Showered On All Citizens In The Year 2010. God Bless Malaysia.

3 comments:

Unknown said...

Happy New year to you too TPJ...
May this new year bring a greater luck in Your Political Career and happiness in your family...

TPJ said...

Kelip,

Thank you for your good wishes. Yes, in politics, evidently skill and hard work just aren't enough. Looks like I'll have to bank on luck to make good ( With the will of Allah ).

SSS Admin said...

Kepada e-Patriot SSS,

Sempena kita melangkah ke tahun 2010, kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) ingin menghulurkan setinggi perhargaan dan terimakasih kepada Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato Seri/Datin Seri/Tunku/Tengku/Tuan/Puan di atas sokongan padu yang kami terima terhadap kempen SSS ini.

Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama menyemarakkan lagi sokongan terhadap kempen ini dengan melibatkan saudara mara dan sahabat handai yang masih belum lagi menandatangai petisyen kempen ini di SINI dan juga para bloggers untuk menzahirkan sokongan masing-masing dengan mempamirkan logo SSS di laman blog masing-masing.

Terima kasih sekali lagi atas sokongan padu yang diberikan. Kami amat menghargainya.

Salam Sejahtera,

“SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA”
Admin SSS